App voor mensen met MS

"Als je je plas de hele dag kan ophouden, kan dat betekenen dat je niet goed kan uitplassen. Je blaas houdt dan te veel urine vast en raakt overrekt. Dan krijg je een slappe blaas. Dus ook te weinig plassen kan een reden zijn voor onderzoek via de MS-poli."

Dit is een van de tips van de 'Multiple Shaker', een App voor MS patiënten. De tips gaan over tien verschillende categorieën onderwerpen. Bovenstaande tip komt uit de categorie 'Blaas en darmen'. Op de App kunt u het volgende lezen over de makers "De makers van deze MS App zijn allen ervaren professionals in de gezondheidszorg. Vanuit hun eigen vakgebied hebben zij speciale belangstelling voor de behandeling en begeleiding van mensen met Multiple Sclerose. De groep van makers heeft uit hun dagelijkse praktijk een selectie van tips gemaakt. Deze zijn in de App bijeengevoegd en op ludieke wijze beschikbaar gemaakt. Nu ook buiten de spreekkamer. Zo kan iedereen die dat wil zijn voordeel ermee doen. De App zet aan tot momenten van nadenken, maar de makers van de app vinden hun missie pas echt geslaagd als zij af en toe een glimlach op je gezicht kunnen toveren."  U vindt de App in de Appstore onder Multiple Shaker of gebruik onderstaande QR-codes.QR-codes Multiple Shaker